søndag 24. oktober 2010

trapezius

Hvem er jeg? Hvorfor i alle dager lurer du på det?

Født i det herrens aar 1983, grisens år, vannmannens tegn. Vått og grisete, der altså. Bosatt på østlandet like utenfor hovedstaden. Singel, enslig, renslig, musiker, vinentusiast, fotograf, nerd, b-menneske, stille, sjenert, rolig, og klin gærn.

Har vært interessert i alt kinky siden tidlig i tenårene. BDSM-biten har ligget under hele tiden, så lenge jeg kan huske, egentlig. Er først og fremst en ivrig fetisjist, huset fullt av latex osv.. Vil vel kalle meg underdanig/masochist, dog ikke av den harde typen.  Pinglemasochist og mikrosadist. Kan switche en veldig sjelden gang med den rette personen.

Erfaring har jeg ikke mye av, men det jeg har prøvd har bare gjort interessen større. Har dog mange tanker omkring temaet, derfor har jeg meldt meg som bidragsyter her på bruket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar