søndag 7. november 2010

Galvanizer Granu :)

Hmm jeg er da Granu, en 33 år steingammal fetisjist og ofte seksuelt dominant person med en småsadistisk natur ^_^

er vel en mellomvekter hva BDSM angår, liker å leke og liker det sånn passe hardt(seff hva jeg syns er sånn passe hardt) ^_~
har vel vært aktiv i en 3-4 år nå, men har vel alltid visst at jeg var rimelig kinky sånn i forhold til hvermansen :)
ille glad i fisting, forced deepthroat, tittorture, bondage med kjettinger og sånt, og div. andre morsomheter ^^

ellers prøver jeg å ta ting som de kommer. og mener igrunn at en skal ha det så moro som en kan :)
lev livet nå, i morgen kan det være for sent ;)

We are The Galvanizer Granu´s, lower your shields, surrender your hips, kneel and open your biological intake and outage valves wide.
Your biological, technological and sexually distinctiveness, will be added to our own, for our own malicious use.
Your body will adapt to service us.
Resistance Is Futile!

http://www.hotlanta.com/KINKTEST.ASP
831
http://www.okcupid.com/tests/the-kink-spectrum-analysis-test
mitt resultat ^^
http://www.helloquizzy.com/results/the-kink-spectrum-analysis-test/?fromCGI=1&var_bandwidth=249&var_humiliationr=7&var_humiliationg=21&var_bondager=10&var_bondageg=10&var_painr=5&var_paing=16&var_fetishism=13&var_polysexual=17&var_voyeurism=19&var_exhibitionism=28&var_autoerotic=30&var_oralr=9&var_oralg=18&var_analr=9&var_analg=9&var_dominance=27&var_submission=12&var_confidence=84

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar