tirsdag 30. november 2010

Ønskeliste til jul for slemme piker

Det er snart jul, og siden det har snødd litt i Oslo har noe julestemning krøpet inn mellom de hutrende skjelvinger i blåsten fra ishavet... og hva er da mer naturlig enn å bli en liten santa-babe? Her finnes det jo utallige variasjoner og prisklasser, men det enkle og billige kan være det beste..



Where is my candy, Santa? (Kostyme-spesialisten, kr. 298)

  .. og disse var utrolig søte...  hvilken vil du ha? I'm the slut (Naughty Shadows, kr. 249)




.. og hva er vel jul uten marsipangodteri? Jule-massajeolje sjokomarsipan, faktisk.. (Orion, kr. 39)





Men det jeg egentlig vil ha er selvsagt.. en "liten" pakke som er spennende å pakke opp.. (Orion, kr. 79)





Ikke glem at også slemme piker må gi bort gaver.. vel, slemme piker trenger bare julebånd for å lage den perfekte gave... billig og enkelt.. enjoy




 Unwrap me to play (Duoshop, kr. 189)




..skriv gjerne ting du ønsker deg til jul i kommentarfeltet..

(Til alle eiere av bildene, siden jeg lenker og reklamerer for dere, håper jeg dere ser i nåde til mine tyverier av bildene).

2 kommentarer:

  1. Hmm... kjøpe meg sånn rødt bånd å møte opp i det hjem til foreldrene til jul kanskje....
    Tror det hadde blitt århundrets beste juleoverraskelse... (for meg selvfølgelig)

    SvarSlett
  2. Kjøpte meg rosa bondage tape :P

    SvarSlett