søndag 24. oktober 2010

dae

Jeg følger herved opp linAs post om hvem vi er.. Jeg er 38 år, nordlending, singel og jeg begynte ikke å interessere meg for BDSM før 2005. .

I BDSM-sammenheng ikke den du vil kalle ekstrem på noe måte.. Jeg er underdanig av legning. På SMil Norge sine nettsider og IRC-chat er jeg også kjent som dae. På Fetlife er jeg daewen.

You Scored as Submissive
You are a natural submissive, and live to please your partner. While you have a will of your own, you enjoy challenging yourself if it gives someone you care about pleasure. While you are smart and decisive, you enjoy "letting someone else drive" at times. You are a rare and beautiful creature, and will be *extremely* cherished when under the care of the right Dominant. http://quizfarm.com/run.php/QuizRunner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar