lørdag 23. oktober 2010

linA

Hei.

Jeg er linA, 33 år, fra Namdalen, flytta til tigerstaden nå i sommer.
Til daglig, utad, er det nok ingen som vil se på meg at jeg er en BDSM'er, men det er nok blitt en kjerne i mitt liv det ikke går an å komme unna.
Dette er ikke noe jeg leker, men noe jeg er.
Jeg har 16 år bak meg som delvis aktiv BDSM'er. men ennå tidligere var det klare tegn til dette.

For de som kjenner til "vår" bruk av bokstaver i nick, vil se at jeg er switch.
Jeg er i utganspunktet sub, å nyter i hovedsak den rollen mest. MEN jeg har en dominerende side som enkelte klarer å trigge.
Jeg er masochist, men har også en sterkt sadistisk side, som selvfølgelig kryper til overflaten når den dominante delen slår inn, men jeg er sadist også som sub.

Jeg lærer og opplever noe nytt om meg selv og mine preferanser innen BDSM hele tiden, men noe har jeg funnet klart ut av.
Jeg er nok ikke noe painslut, selv om min masochist til tider er stor.
Det mentale er det som tiltrekker meg mest.
D/s relasjonen, mental kontroll, mental bondage, knifeplay, BC (breath controll) og ageplay er andre ord som beskriver mine preferanser godt.
Mitt spekter er nok mye større enn dette, men alt trenger jo ikke å gis ut sånn helt uten videre ;)

Jeg er å finne på smil's forum under samme nick, og på fetlife som linA_77.

Resultatet fra:
http://quizfarm.com/run.php/QuizRunner


You Scored as Submissive

You are a natural submissive, and live to please your partner. While you have a will of your own, you enjoy challenging yourself if it gives someone you care about pleasure. While you are smart and decisive, you enjoy "letting someone else drive" at times. You are a rare and beautiful creature, and will be *extremely* cherished when under the care of the right Dominant

mvh
linA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar